Portal w odpowiedzi na pandemiczny kryzys postanowił wspomóc mniejsze firmy w zarządzaniu biznesem w sieci.
To nie pierwsze pomocowe działanie Facebooka – od początku kryzysu platforma oferowała już m.in. programy grantowe, szkolenia, karty podarunkowe oraz publikowała specjalne poradniki. Jak pomaga tym razem?
Facebook Business Suite to tak naprawdę połączenie funkcji Facebooka, Instagrama oraz Messengera w jednym miejscu. Wprowadzenie tego rozwiązania to bezpośrednia odpowiedź na badania, z których wynika, że zarządzanie działaniami sieciowymi często odciąga uwagę przedsiębiorców od spraw biznesowych.
Dzięki nowemu udogodnieniu właściciele mniejszych firm mogą:
W ten sposób nie tylko zyskają sporo czasu, ale też z większą łatwością zachowają porządek (nie rozpraszając swojej uwagi na kilka portali), lepiej skontrolują wydatki reklamowe, a także zaplanują dalsze działania marketingowe.
Na początku tylko małe firmy będą miały możliwość skorzystania z nowości, jednak – według zapowiedzi Facebooka – już w nadchodzącym roku Facebook Business Suite otworzy się także na większe przedsiębiorstwa.
Business Suite działa zarówno na komputerach, jak i wszystkich urządzeniach mobilnych. Jest więc zapewne tylko kwestią czasu, aż zagości w codziennym zarządzaniu większości firm.