Jeszcze w listopadzie robiąca furorę reklama ketchupów Kotlin plasowała się na 2. miejscu zestawienia, jednak dopiero w grudniu wkroczyła na najwyższy stopień podium.
O specyficznym spocie pisaliśmy już jakiś czas temu w tym miejscu. Od tamtej pory popularność ketchupowego teledysku nie tylko nie zmalała, ale wręcz urosła w siłę!
Do tej pory w serwisie YouTube spot obejrzało ponad 4 mln użytkowników. Wśród komentarzy internautów zdecydowanie dominują zachwyty dystansem do siebie głównego bohatera całego zamieszania, czyli Piotra Cyrwusa, znanego niektórym bliżej jako „Rysiek z Klanu”. Po tym, jak aktor przyjął główną rolę w eksperymentalnej produkcji „Fanatyk”, wzorowanej na internetowej paście, nikogo nie powinno dziwić jednak, że pan Piotr naprawdę nie unika ciekawych wyzwań arystycznych.
2. miejsce przypadło reklamie telefonu Samsung Galaxy S20 FE, zatytułowanej „Spełniaj marzenia bliskich z Samsung Galaxy S20 FE”. Nie chcemy niczego sugerować, ale sporą rolę mogła odegrać obecność uroczego kota, który zgrabnie omija tor ułożony z zabawkowych klocków.
Na 3. miejscu zestawienia pojawił się spot od IKEA. Marka postanowiła poruszyć temat marnowania żywności, który zdaje się być szczególnie aktualny w czasie świątecznego ucztowania. Producent mebli nie tylko zaznaczył istnienie problemu, ale także zaproponował możliwości jego rozwiązania – oczywiście, przy pomocy produktów marki.