Jakie powierzchnie będą przydatne przy prowadzeniu działalności?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Prowadząc działalność gospodarczą, możesz pracować z domu lub z miejsca, które zostało zgłoszone w formularzu rejestracyjnym. Tak robi większość początkujących przedsiębiorców. Jednak z czasem może okazać się, że warto wynająć osobne biuro. Na jakie kwestie warto wtedy zwrócić uwagę?

Potrzeby firmy

Szukając biura, warto przeanalizować potrzeby naszej firmy. Być może wystarczy nam jedynie wirtualne biuro, jak np. wirtualne biuro Poznań, które będzie jedynie udostępniało adres naszej firmie, czy też może potrzebujemy większej przestrzeni biurowej. Wszystko zależy od rodzaju wykonywanej działalności, wielkości przedsiębiorstwa, nasze plany na przyszłość oraz finanse, którymi dysponujemy. Jeżeli budżet nam na to pozwala, o wiele korzystniej jest wynająć większą przestrzeń, niż za małą. Unikniemy wtedy zbędnych przeprowadzek w przyszłości.

Lokalizacja

Lokalizacja naszego biura jest jednym z kluczowych aspektów, przy jego wynajmowaniu. Powinniśmy wziąć pod uwagę dojazd, by zarówno inni pracownicy, jak i klienci mogli z łatwością do nas dotrzeć. Nie zapomnij również o miejscach parkingowych. Dla wygody zatrudnionych osób, dobrze, gdy wokół biura znajdują się najpotrzebniejsze punkty, takie jak sklepy, przedszkole, kosmetyczka, poczta, pralnia, bank, bankomat oraz siłownia. Pozwoli to na zaoszczędzenie cennego czasu po pracy. Pracownicy cenią sobie również, gdy w okolicy biura znajdują się tereny zielone – o wiele przyjemniej jest wtedy wyjrzeć przez okno, a możliwość spędzenia przerwy na świeżym powietrzu pozytywnie wpłynie na kreatywność.

Punkty gastronomiczne

Dla komfortu wszystkich pracowników, punkty gastronomiczne powinny znajdować się w biurowcu, w którym wynajmujemy biuro dla naszej firmy lub w jego bliskim sąsiedztwie. Zmiana otoczenia podczas przerwy pozwoli każdemu pracownikowi na skuteczniejszą regenerację i poprawi jego wydajność. Niektóre punkty gastronomiczne w biurowcach oferują możliwość wykupienia abonamentów obiadowych.

Standard lokalu

Przy wyborze biura niewątpliwie powinniśmy zwrócić uwagę na jego standard. To on sprawi, jak będziemy kojarzeni przez naszych klientów. Wygląd budynku, światło, klimatyzacja, odpowiednia akustyka… Wszystko to wpływa na to, jak będziemy postrzegani, lecz również wiele znaczy dla komfortu pracy. Warto również zwrócić uwagę na wygląd i standard sal konferencyjnych, gdyż to w nich będziemy spotykać się z większą grupą klientów. Sale konferencyjne Poznań zachowane są w wysokim poziomie estetyki i profesjonalizmu. Niewątpliwie, im wyższy standard budynku, tym większe będą koszta wynajmu. Nie będą to jednak pieniądze wyrzucone w błoto.

Umowa

Umowa najmu powierzchni biurowej powinna być napisana w sposób jasny, czytelny i zrozumiały dla obu stron. Musi zawierać kwotę czynszu i sposób jego zapłaty. Określona powinna być także kaucja. Nie zapominajmy także o kwestiach takich jak ubezpieczenie oraz czas najmu. Więcej ofert biur na wynajem możesz zobaczyć na stronie https://younick.pl/pl/powierzchnie-biurowe.

Fot.: Adolfo Félix/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*