Koronamarketing, czyli o bonusach dla osób zaszczepionych

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W mediach trwa akcja zachęcająca do szczepień, które mają powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa covid-19. Oprócz wielu ogólnopolskich akcji, takich jak loteria szczepionkowa, marki ogłaszają coraz to ciekawsze bonusy dla osób zaszczepionych.

Linie lotnicze Qantas 

Australijskie linie lotniczne Qantas zachęcają do szczepień poprzez specjalną akcję. Po okazaniu certyfikatu potwierdzającego szczepienie, pasażerowie mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania są zniżki na loty, vouchery do wykorzystania na darmowe loty przez cały rok, a także bilety lotniczne. Co ciekawe, z jednego voucheru może skorzystać nawet 4-osobowa rodzina. Dodatkowo, dzięki współpracy z linią hoteli Accor – zostaną pokryte koszty zakwaterowania na czas wypoczynku.

Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku

Dyrektor Teatru podał do wiadomości, że dla osób zaszczepionych uruchomiona zostanie specjalna pula biletów wstępu na spektakle w Nowym Teatrze. Bilety można nabyć stacjonarnie, w kasie, po okazaniu dokumentu potwierdzającego szczepienie.

Termy Maltańskie

Poznańskie Termy Maltańskie również wyszły naprzeciw obywateli zaszczepionych.  Oprócz tego, że osoby po dwóch dawkach szczepionki nie wliczają się do ogólnego limitu osób przebywających na terenie basenów i aquaparków, utworzono także specjalną, dodatkową kolejkę dla osób posiadających status osoby zaszczepionej.

Zdarzały się również i negatywne odbiory akcji bonusowych przygotowanych dla osób zaszczepionych, przykładem jest sieć kin Helios. Sieć wprowadziła dwa rodzaje biletów na seanse – dla zaszczepionych i niezaszczepionych. Ceny biletów nie różniły się. Sieć szybko wycofała się z tej akcji.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*