Spośród wszystkich profesji to właśnie marketingowcy zdają się mieć największy wybór aplikacji, które mogą ułatwić im wypełnianie zawodowych obowiązków. Co najlepsze, większość z nich dostępna jest od ręki.

Oto 8 aplikacji dla marketingowców, które szczerze polecamy:

Evernote

Aplikacja umożliwia użytkownikom synchronizację notatek i plików między urządzeniami. Działa na wielu urządzeniach, takich jak smartfony, tablety PC i komputery. Evernote przypomina cyfrowego asystenta. Pomoże Ci w wielu obszarach, takich jak: robienie notatek, tworzenie list rzeczy ,,do zrobienia”, planowanie treści publikacji czy przydzielanie zadań odpowiednim osobom w zespole. Dzięki temu narzędziu wszystkie Twoje notatki i cenne zapiski będą dostępne w jednym miejscu.

Canva

Jeśli chcesz samodzielnie tworzyć proste grafiki do mediów społecznościowych, a nie jesteś w tym specjalistą, to Canva jest dla Ciebie. Dzięki zintegrowanemu udostępnianiu społecznościowemu możesz łatwo publikować obrazy bezpośrednio w mediach społecznościowych za pomocą kilku dotknięć ekranu telefonu.

Tworzenie grafiki digitalnej
(fot. Dose Media, źródło: unsplash.com)

Początkowo mnogość dostępnych opcji może Cię nieco przytłoczyć, jednak gwarantujemy, że narzędzie jest bardzo intuicyjne i szybko się w nim odnajdziesz, a ilość możliwości będzie tylko zaletą.

Expensify

Czy zdarzyło Ci się robić zakupy, a później zdałeś sobie sprawę, że wydałeś więcej niż powinieneś? Na pewno.

Z pomocą przychodzi Expensify. Aplikacja pomoże Ci kontrolować wydatki, umożliwiając tworzenie budżetu i utrzymywanie finansów w nienaruszonym stanie. Zawiera nawet takie funkcje jak np. skaner paragonów, dzięki czemu możesz bardzo skrupulatnie kontrolować swoje zakupy. Expensify jest najlepszym mobilnym księgowym, a co najważniejsze: jest całkowicie darmowy.

Remember The milk

Nigdy więcej nie będziesz musiał martwić się, że zapomnisz kupić mleka!

Butelka z mlekiem
(fot. ROBIN WORRALL, źródło: unsplash.com)

A tak poważniej, aplikacja Remember The Milk organizuje Twoje zadania na listach rzeczy do zrobienia i rozlicza Cię z ich wykonania. Działa niczym Twój asystent, umożliwiając Ci wykonanie tylko jednego zadania naraz i nie pozwalając niczego pominąć. Ta aplikacja jest bardzo pomocna, szczególnie dla tych, którzy potrzebują pomocy w zakresie umiejętności organizacyjnych.

Buffer

Buffer to jedna z najbardziej znanych aplikacji do planowania w obszarze mediów społecznościowych. Jej główną funkcją jest planowanie aktualizacji kont na Twitterze, Facebooku, LinkedInie, Instagramie i Pintereście. Aplikacja umożliwia również śledzenie statystyk dotyczących wyników poszczególnych postów.

Najnowsza wersja aplikacji na iOS umożliwia nawet udostępnianie i planowanie z poziomu innych popularnych aplikacji, takich jak Safari. Buffer oferuje obecnie bezpłatną subskrypcję i cztery konkurencyjne cenowo plany: Pro (15 USD / miesiąc), Small Business (99 USD / miesiąc), Medium Business (199 USD / miesiąc) i Large Business (399 USD / miesiąc).

Facebook Business Suite (wcześniej Menedżer stron)

Ekran logowania do Facebooka
(fot. Solen Feyissa, źródło: unsplash.com)

Dzisiaj Facebook to ogromny monolit treści. Aplikacja Facebook Business Suite umożliwia usprawnienie większości działań związanych z zarządzaniem stroną na portalu. Może to być publikowanie i komentowanie, a także odpowiadanie na prywatne wiadomości.

Za jej pośrednictwem możesz całościowo zarządzać stroną, zmieniać szczegóły, obrazy, a nawet śledzić statystyki. Aplikacja jest bezpłatna.

Later

Jedną z najbardziej frustrujących rzeczy na Instagramie jest brak możliwości zaplanowania publikacji na później. Later jednak rozwiązuje ten problem!

Jego inną zaletą jest też możliwość zarządzania wieloma kontami na Instagramie w jednym miejscu. Możesz pozyskiwać obrazy z biblioteki, a nawet z Dropboxa i Google. Analityka jest banalnie prosta, dzięki raportom o aktywności użytkowników i hashtagom.

Aplikacja w wersji podstawowej jest bezpłatna, a płatne plany wahają się od 9 USD miesięcznie dla jednego konta do 49 USD miesięcznie dla wielu kont użytkowników.

Mention

Chcesz wiedzieć, co mówi o Tobie lub Twoim biznesie Internet? Aplikacja Mention jest przeznaczona do monitorowania mediów społecznościowych, postów na blogach i witryn z wiadomościami; daje Ci aktualne raporty na temat tego, kto i co mówi w internecie o Tobie, Twojej marce i wszystkim innym, co jest dla Ciebie istotne.

Lupa przy klawiaturze laptopa
(fot. Agence Olloweb, źródło: unsplash.com)

Możesz łączyć się z kontami w mediach społecznościowych, aby uzyskać łatwiejszy dostęp, a także tworzyć spersonalizowane statystyki. W przypadku mniejszych firm prawdopodobnie wystarczy darmowy plan, ale twórcy oferują również płatne opcje od 25 USD / miesiąc do 600 USD / miesiąc dla dużych korporacji.

Zdjęcie główne artykułu: fot. Saulo Mohana, źródło: unsplash.com

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *