Artykuł sponsorowany

Jeśli chcesz, żeby Twoja firma funkcjonowała w świadomości potencjalnych klientów, musisz się o to postarać. Nawet długi staż na rynku nie jest gwarancją tego, że firma będzie popularna i wybije się na tle konkurencji.

Niestety brak świadomości marki może wykończyć przedsiębiorstwo i pozbawić je stałych klientów. Zobacz, jak zbudować swoją markę i zadbać o to, by zaistniała ona w świadomości klientów. 

Widoczność w przestrzeni

Reklamowanie swojej firmy w przestrzeni otwartej, czyli po prostu na zewnątrz, to najprostszy i najbardziej popularny sposób na to, by potencjalni klienci Cię zapamiętali. Reklamy mogą znajdować się na banerach, plakatach billboardach, możesz wykupić je także w komunikacji miejskiej lub innych miejscach publicznych. Umiejscowienie reklamy musisz dobrać do swojej grupy docelowej. Inni klienci robią zakupy w luksusowych perfumeriach, inni poruszają się tramwajami. Jeśli odpowiednio wybierzesz miejsce, gdzie ma się pojawić Twoja reklama, będzie ona skuteczna i sprawi, że nowi klienci o Tobie usłyszą, a osoby, które już korzystały z usług Twojej firmy, zrobią to ponownie. 

Duży żółty billboard w centrum miasta
(fot. Atlantide Phototravel / Corbis Documentary / Getty Images)

Sama siedziba firmy, nieważne czy w centrum miasta, czy na uboczu, również powinna być widoczna i przyciągać uwagę. Personalizowane flagi reklamowe sprawią, że wejście do biura firmy od razu będzie rzucało się w oczy. Takie produkty ma w swojej ofercie prawie każdy producent flag, więc możesz poszukać tej usługi z swojej okolicy lub zamówić flagi online. Na takiej reklamie znajduje się zazwyczaj logo oraz ewentualnie hasło reklamowe firmy. 

Tabliczki i oznaczenia 

W budowaniu swojej marki znaczenie ma też sposób, w jaki doręczana jest reklama lub informacja o firmie. Dobrze oznaczona i przedstawiona w profesjonalny sposób reklama będzie przyciągać klientów i wzbudzać w nich większe zaufanie do Ciebie i Twoich usług. Tabliczki ze spienionego PCV to bardzo popularny sposób na przedstawienie swojego logo w przestrzeni otwartej lub zamkniętej. Logo oraz kontakt i informacje o firmie możesz umieścić na tabliczce, którą umieścisz w zaprzyjaźnionym salonie, sklepie czy innym przedsiębiorstwie. Estetyczny wygląd i schludna forma takiej reklamy sprawi, że w świadomości potencjalnych klientów Twoja firma zapisze się, jako godna zaufania i profesjonalna. Tabliczki wykonane ze spienionego PCV kupisz na stronie robelit.pl

Ankieta satysfakcji klienta
(fot. Witthaya Prasongsin / Moment / Getty Images)

Budowanie lojalności wobec firmy i pozyskiwanie stałych klientów

Każda firma najwięcej zyskuje dzięki swoim stałym klientom. Osoby, które powracają, by powtórnie skorzystać z usług Twojego przedsiębiorstwa to skarb. Jak zachęcić klientów, by wracali i pamiętali o Twojej firmie? Bardzo pomocne są w tym wypadku programy lojalnościowe, które nagradzają powracających klientów. Karta do zbierania punktów, pieczątek czy naklejek, które wymienia się później na rabaty czy gratisy może okazać się skutecznym sposobem na przyciągnięcie i zatrzymanie przy sobie klientów. Loyalty Club pozwala na stworzenie całkowicie spersonalizowanego programu lojalnościowego dla Twoich klientów. Dzięki możliwości dopasowania oferty do branży, sprzedawanych produktów czy świadczonych usług, aplikacja jest bardzo uniwersalna. 

Żeby zaistnieć w świadomości lokalnego społeczeństwa i potencjalnych klientów trzeba trochę wysiłku. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wysoka jakość produktów i usług oraz szeroka oferta z pewnością pomogą Ci stworzyć godną zaufania klientów markę.

Zdjęcie główne artykułu: fot. d3sign / Moment / Getty Images

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *