Promocja firmy w dużym formacie. Tymi metodami wypromujesz własną firmę

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Reklama to nie tylko ta internetowa. Istnieje wiele innych form reklam, które stosuje się od wielu lat, i mimo upływu czasu, nadal są one skuteczne. Jeśli chcesz wypromować swoją firmę i usługi, jakie świadczysz, i interesuje Cię wielki format, to ten artykuł jest dla Ciebie.

Banery, rollupy, billboardy – zainwestuj w skuteczną reklamę

Widzimy je podczas spacerów po mieście i podczas jazdy samochodem. Uwagę przykuwają krzykliwymi hasłami i nowoczesnym designem. Mowa tu o reklamach wielkoformatowych, które mimo rozwoju social mediów, nadal cieszą się dużym zainteresowaniem, zarówno wśród firm, jak i ich klientów. Billboardy, plakaty XXL czy banery stały się nieodłącznym elementem centrów miast i nie tylko, gdzie wiele firm promuje swoje usługi, tym samym pozyskując wielu nowych klientów. Aby reklama wielkoformatowa była skuteczna, powinna przykuwać uwagę treścią, designem oraz jakością wydruku, a to zapewnić mogą wyłącznie profesjonalne drukarnie, które oferują druk wielkoformatowy, np. ViperPrint. Decydując się na tego rodzaju reklamę, zapomnij o drobnym druku i dużej ilości treści. Przechodnie czy kierowcy zazwyczaj nie mają czasu wgłębiać się w treść znajdującą się na reklamach wielkoformatowych, dlatego powinny znaleźć się na niej wyłącznie niezbędne informacje, takie jak:

  • nazwa firmy,
  • rodzaj oferowanych usług,
  • dane kontaktowe,
  • adres.

Jeśli kogoś zainteresują Twoje usługi, szczegółów poszuka w internecie. Reklamy wielkoformatowe to nie miejsce na długą treść. Na to możemy pozwolić sobie, wykupując np. reklamę w gazecie. Reklama powinna być zaprojektowana tak, aby rzucała się w oczy i wyróżniała na tle innych reklam, co może być nie lada wyzwaniem, ponieważ w miastach, a zwłaszcza w centrach, zobaczyć można ich naprawdę wiele.

Reklamy wielkoformatowe – widoczne z daleka

Dużą zaletą reklam wielkoformatowych jest to, że są one widoczne z daleka. Potencjalni klienci nie muszą nawet do nich podchodzić, aby zapoznać się z ich treścią. W przypadku billboardów, rollupów czy banerów wszystkie informacje wyczytać można bez konieczności podchodzenia do nich. Reklamy wielkoformatowe to także tzw. blacklight, siatka MESH, czy folia One Way Vision. Tego typu reklamy trafiają do odbiorców w każdym wieku. Wystarczy przejść się centrum miasta i przyjrzeć się, jak wiele jest ich wokół. Choć zazwyczaj klienci nie przywiązują do nich zbyt dużej uwagi, to ta forma reklamy jest jednak skuteczna. Czasami wystarczy poświęcić reklamie kilka sekund, aby zapamiętać, czego ona dotyczyła, dlatego tak ważne jest, aby reklama była krótka, konkretna i wyróżniające się na tle innych, także jakością. Najlepszy efekt osiągniemy decydując się na druk cyfrowy. To pełen profesjonalizm!

Mając już gotowy projekt, należy wybrać drukarnie, która Twój projekt zamieni w prawdziwy produkt. Wiele drukarni oferuje takie usługi, a efekt jest wręcz zaskakujący. Pomysłowo zaprojektowana reklama przyciągnie uwagę wielu odbiorców i wyróżni się na tle innych. Czas poświęcony na jej projektowanie jest absolutnie wart efektu. Choć większość właścicieli firm współcześnie inwestuje głównie w reklamy w internecie, tak reklamy wielkoformatowe od lat cieszą się dużą popularnością. Dlaczego? Ponieważ są skuteczne. Atrakcyjnie zaprojektowana reklama rzuca się w oczy i jest zapamiętywana. Może być to chwytliwe hasło czy rzucające się w oczy logo. Projekt reklamy wielkoformatowej powinien być przemyślany. W celu jego realizacji warto skorzystać np. z pomocy grafika.

Zdjęcie: materiał Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*