Twitter zaproponował swoim użytkownikom prostą zabawę: z pomocą jednego wyrazu mieli opisać miniony rok. A trzeba przyznać – jest co opisywać.

Tylko do teraz tweet uzyskał ponad 270 tys. polubień, a ponad 23 tys. osób podało go dalej.

Na wyzwanie postanowiły odpowiedzieć takżne znane marki, które podsumowały 2020, często jednocześnie sprytnie nawiązując do swoich produktów czy usług.

TOP 10

Przygotowaliśmy krótką listę najlepszych odpowiedzi, które najbardziej wpadły nam w oko.

  • Microsoft Edge

Szanujemy za nawiązanie do popularnego błędu, którego kod zna chyba każdy.

  • LEGO

Kto nigdy nie nadepnął na klocek, niech pierwszy rzuci kamieniem.

  • YouTube

My chwilami też mieliśmy ochotę anulować subskrypcję tego roku.

  • Adobe

Cofnijmy wszystko i zacznijmy od początku!

  • Zoom

Biorąc pod uwagę, że w tym roku dłużej widzieliśmy naszych kolegów z pracy przez oko laptopowej kamerki, niż na żywo, trudno się dziwić, że łącza bywały czasem przeciążone.

  • Viber

Bo czasem najlepsze jest wymowne milczenie.

  • Grammarly

Aż szkoda, że asystent pisania poprawia jedynie ortografię i gramatykę, a nie wydarzenia na świecie.

  • Pandora

Radio internetowe Pandora postanowiło pominąć ten rok i przejść od razu do 2021. Tylko czy tam czeka na nas coś lepszego?

  • Gymshark

Marka produkująca odzież sportową po prostu nie mogła określić tego lepiej.

  • Lyft

Mocne 0/5, również nie polecamy.

A Wy, jak opisalibyście jednym słowem miniony rok?

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *