Marka Adidas, korzystając z popularności zjawiska ASMR, stworzyła 12-godzinny klip. Jego głównym bohaterem jest ZX, czyli najnowszy model butów marki.
„The ZXience Network” – nowy wymiar reklamy?
Najnowszy klip reklamowy Adidasa trwa aż 12 godzin i ani przez moment nie nudzi swojego widza. To dzięki zastosowaniu grafiki 3D oraz szczegółowo oddanych dźwięków, które niektórzy określają jako „satysfakcjonujące”. Reklama jest dość surrealistyczna i składa się z pozornie absurdalnych filmów, które są ze sobą połączone motywem przewodnim, czyli butami Adidas ZX. W reklamie można zobaczyć m.in.:
- ciasto w pełni imitujące model buta,
- but miażdżący różne przedmioty,
- but perfekcyjnie wyrzeźbiony z gipsu,
- makijaż w pełni odzwierciedlający model.
Jednych odpręża, innych przeraża lub zachwyca absurdem. Jedno jest pewne: reklama przykuwa uwagę i zostaje w pamięci na dłużej, a przecież właśnie o to chodzi jej twórcom.
Zostaw komentarz