ASMR w 12-godzinnym klipie Adidasa. Absurd czy wciągające doświadczenie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Marka Adidas, korzystając z popularności zjawiska ASMR, stworzyła 12-godzinny klip. Jego głównym bohaterem jest ZX, czyli najnowszy model butów marki.

„The ZXience Network” – nowy wymiar reklamy?

Najnowszy klip reklamowy Adidasa trwa aż 12 godzin i ani przez moment nie nudzi swojego widza. To dzięki zastosowaniu grafiki 3D oraz szczegółowo oddanych dźwięków, które niektórzy określają jako „satysfakcjonujące”. Reklama jest dość surrealistyczna i składa się z pozornie absurdalnych filmów, które są ze sobą połączone motywem przewodnim, czyli butami Adidas ZX. W reklamie można zobaczyć m.in.:

  • ciasto w pełni imitujące model buta,
  • but miażdżący różne przedmioty,
  • but perfekcyjnie wyrzeźbiony z gipsu,
  • makijaż w pełni odzwierciedlający model.

Jednych odpręża, innych przeraża lub zachwyca absurdem. Jedno jest pewne: reklama przykuwa uwagę i zostaje w pamięci na dłużej, a przecież właśnie o to chodzi jej twórcom.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*