Coca-Cola Zero otrzymała nową recepturę! W zaktualizowanej wersji brak jest m.in. charakterystycznego, „chemicznego” posmaku, które nadawały jej substancje słodzące. Jednak nawet walory smakowe nie ucieszyły konsumentów tak, jak obecność kultowej wokalistki Bajmu.

Kampania promocyjna, we współpracy z Żabką, ruszyła pod hasłem „Najlepsza Coca-Cola ever?”, a do spróbowania nowej wersji napoju zachęca… Beata Kozidrak, która najpierw pojawiła się w zapowiedzi reklamy.

Mały wielki sklep i legendarny napój

Reklama, w której pojawiła się wokalistka, ma zdecydowanie humorystyczny wydźwięk, co zresztą jest cechą charakterystyczną dla spotów Żabki.

Marka przygotowała jeszcze jedną niespodziankę dla swoich fanów – już za 1 żappsa mogą przekonać się sami, czy nowy smak Coca-Coli Zero jest dla nich. Na rozdanie czekają aż 2 miliony puszek. Kto wie, może dzięki jednej z nich dowiesz się, czy to „najlepsza Coca-Cola ever?”.

Zdjęcie główne artykułu: fot. Chenyu Guan, źródło: unsplash.com

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *