W lutym tego roku Kuba Wojewódzki i były szef PR Polsatu połączyli swoje siły… tworząc nową agencję influencerów. Duet ten za cel obrał reprezentowanie znanych osób w social mediach.

Reprezentowanie gwiazd w kontakcie z social mediami

Nowa agencja influencerów miała reprezentować interesy wybranych gwiazd w kontakcie z klientami, głównie w kontekście reklam na gwiazdorskich profilach w social mediach. W tym zakresie nowa agencja postawiła na kompleksową obsługę.

Tylko do tej pory duet Wojewódzki-Stachurski zaprosił do współpracy gwiazdy takie, jak m.in.: Magda Gessler, Anna Mucha, Antek Królikowski oraz Michał i Aleksandra Żebrowscy. Jak podkreślili właściciele agencji, chcieli oni pracować z osobami, które „znają i szanują ludzi, którzy zgodzili się łamać stereotypy”. Nowa agencja reprezentuje także interesy samego Kuby Wojewódzkiego, który na Instagramie przekroczył już 1,3 mln obserwujących.

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *