Event vs. COVID-19. Krótka historia długiego procesu

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Sukces, którego nikt by się nie spodziewał! Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.

Blum organizuje swoje wydarzenie co dwa lata. Wtedy też swoją premierę ma nowy katalog, który otrzymują uczestnicy. – Przenieśliśmy ciepło spotkań twarzą w twarz dzięki cyklowi prezentacji. – mówi Ola Misiura, reżyserka i kreatywna w OMI. – Znajome dla stolarzy i architektów twarze pomogły zmniejszyć ogromny, wydawałoby się, dystans.

Prace nad projektem trwały od sierpnia do października. Wydarzenie online zmieniło się w formę masterclassów i pozwoliło uczestnikom zapoznać się z nowymi produktami i rozwiązaniami marki Blum. Całość została zamknięta w 21 filmach nagranych w Austrii. Po ich obejrzeniu, użytkownik mógł przejść do zamówienia katalogu.

Imponujące wyniki

(fot. OMI Media House)

Efekty przerosły najśmielsze oczekiwania. Z platformy skorzystało prawie 11 000 użytkowników, z czego 2 000 odwiedziło stronę w pierwszej godzinie wydarzenia.

Pandemia stawia przed nami wiele wyzwań. Dzięki niej widzimy nowe możliwości. Jaka jest więc przyszłość eventów? Tego nie wiemy, ale możemy przetestować nowe rozwiązania. Jak widać, mogą zadziałać wyjątkowo dobrze!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*