O fenomenie klapek Kubota i skutecznym rebrandingu marki pisaliśmy już w tym miejscu. Tym razem producent kultowych klapek postanowił wesprzeć Kampanię Przeciw Homofobii.

Czerwiec został wybrany Miesiącem Dumy (Pride Month) w związku z upamiętnieniem zamieszek na Manhattanie z 1969 roku. Z roku na rok kolejne marki włączają się do wspierających akcji, przypominając o równości, akceptacji i o tym, że miłość nie wybiera.

Nie tylko klapki

Marka Kubota postanowiła wypuścić tęczową kolekcję, na którą składają się legendarne już klapki na rzep, koszulka, torba materiałowa, skarpety oraz plakat – wszystko z motywem tęczy. 5 zł ze sprzedaży każdego z produktów zasili konto Kampanii Przeciw Homofobii.

To jednak nie koniec działań Kuboty. Marka zainicjowała bowiem akcję #siłatęczy, zachęcając inne firmy do wypowiedzi. W ten sposób powstał 3-minutowy filmik, w którym zobaczyć można przedstawicieli m.in. Your Kaya, Many Mornings, Yope, Plantwear, Bolt czy Hairy Tale Cosmetics.

Zdjęcie główne artykułu: fot. zhengshun tang / Moment / Getty Images

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *