Marka Łowicz pokazała, że wie, jak puścić oczko do nieco młodszych widzów tak, aby także ci starsi bez problemu zrozumieli przekaz reklamy.

Jesieniarz to, jak możemy śmiało przypuszczać, męska wariacja na temat słowa „jesieniara”, które to uzyskało drugie miejsce w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2019.

Jesieniara, czyli kto?

Mianem tym określa się ironicznie dziewczynę, która jest fanką jesieni. Jesieniara musi koniecznie siorbać z dużego kubka gorące kakao lub herbatkę, siedząc w tym samym czasie pod warstwami koca i czytając książkę (opcjonalnie: oglądając seriale).

Mem o jesieniarze
Jeden z wielu memów o jesieniarach (źródło: besty.pl)

Idąc tym tropem, Łowicz postanowił przekonać widzów, że jesieniarą może być także mężczyzna. Stąd najprawdopodobniej wziął się Pan Jesieniarz, w którego rolę wcielił się Mirosław Zbrojewicz.

Aromatyczne ciepełko i treściwe wieczory

„Jak przetrwać jesień?” to cykl trzech zabawnych spotów. Ich niewątpliwą bronią jest kontrast pomiędzy „szorstką” urodą aktora i jego chrypliwym głosem, a zdrobnieniami, których używa, mówiąc o „kanapeczkach”, „dżemorku” i „malince z kapką herbatki”.

W każdej z reklam Zbrojewicz występuje w budzących ciepłe uczucia swetrach: pomarańczowym z wizerunkiem truskawki, zielonym z podobizną pomidora czy wreszcie grzyba, które przypominają o asortymencie smaków oferowanych przez markę.

A wam, jak podoba się Pan Jesieniarz?

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *