Pride Month – jak największe marki okazują solidarność?

Pride Month – jak największe marki okazują solidarność?

Czerwiec jest nazywany Pride Month, czyli Miesiącem Dumy. Znane marki coraz chętniej wyrażają swoje wsparcie dla społeczeństwa LGBTQIA+. Sprawdzamy, w jaki sposób to robią.

Pride Month to szczególny czas, podczas którego okazuje się solidarność ze środowiskiem LGBTQIA+. W większych miastach odbywają się marsze równości, a swoje wsparcie manifestuje wiele światowych artystów, muzyków, aktorów i polityków. Największe firmy także starają się solidaryzować z tą grupą społeczną. W sklepach Tatuum w czerwcu możemy kupić bluzy, z których całkowity dochód zostanie przekazany na Fundację Equaversity.

Marka Yes zdecydowała się zmienić logo na tęczowe na stronie internetowej i na profilach w social mediach. Zakupione w salonach produkty mają być pakowane w tęczową bibułkę. Pantene promuje swoje kosmetyki do pielęgnacji włosów hasłem „Hair Has No Gender”. Z kolei Calvin Klein w reklamie pokazuje ciężarnego transpłciowego mężczyznę.

Zdj. główne: Cecilie Johnsen/unsplash.com

Zostaw komentarz
Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *