Podobno trudne czasy wymagają trudnych decyzji. My uważamy, że przydaje się jednak także pomysłowość, która pozwala obejść niektóre niedogodności.
W taki sam sposób, najwidoczniej, pomyślał pan Grzegorz Schabiński. Pomysłowy przedsiębiorca z Jasła, a przy tym właściciel hotelu tuż przy stoku, zaoferował swoim gościom… schowki na narty.
Narciarze obecnie nie mają łatwo – najpierw rozgorzała batalia o stoki, które koniec końców otwarto. Cóż jednak z tego, skoro wspomniani nie mają gdzie się zatrzymać, bo wszystkie hotele pozostają zamknięte?
Okazuje się, że wyjście z sytuacji jest tak naprawdę całkiem proste. Wystarczyło nazwać pokoje „magazynami”, a gościom zezwolić na przebywanie w nich. W końcu każdy ma prawo doglądać swojego dobytku.
Koniecznie sprawdźcie, jak swój odważny pomysł tłumaczy sam twórca. To się nazywa zwinny marketing!