O czym warto pamiętać, wybierając namioty reklamowe na eventy plenerowe?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Podczas wydarzeń plenerowych niezwykle ważne okazuje się zwrócenie uwagi potencjalnych klientów, co niekiedy staje się trudnym zadaniem ze względu na dużą konkurencję. Z tego powodu przedsiębiorcy decydują się na inwestycję w różnego rodzaju nośniki reklamowe, które będą przyciągały uwagę mijających je osób i zachęcały do zapoznania się z ofertą danej firmy. Warto jednak wspomnieć, że wyjątkowo skutecznym nośnikiem może również być namiot reklamowy. Tego typu projekt nie tylko zapewni ochronę przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi, ale także skutecznie zwróci na siebie uwagę i pozytywnie wpłynie na rozpowszechnienie nazwy lub logo danego przedsiębiorstwa. Dlatego warto dowiedzieć się, czym powinien wyróżniać się wysokiej jakości namiot, aby świetnie sprawdzić się w różnych warunkach i jednocześnie wpłynąć na większe zyski firmy.

Przeznaczenie namiotu – jak dobrać namiot reklamowy do funkcji stanowiska?

Decydując się na inwestycję w namioty reklamowe, warto przede wszystkim zastanowić się, jaką funkcję powinny one spełniać. Dużą popularnością cieszą się konstrukcje, które stają się stanowiskiem danej firmy, czyli pomagają w ciekawym zaprezentowaniu towarów lub usług, a także pozwalają klientom na komfortowe przyjrzenie się ofercie niezależnie od opadów deszczu czy intensywnego słońca. W tym celu bardzo dobrze sprawdzają się namioty ekspresowe, które dodatkowo sprawnie się rozkładają i składają, lub namioty stałociśnieniowe. Są to konstrukcje, które zapewniają sporo przestrzeni użytkowej i jednocześnie pozwalają na umieszczenie ciekawych nadruków. Co więcej, w zależności od producenta tego typu namioty reklamowe często wyróżniają się wysoką wytrzymałością i odpornością na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych.

Innym sposobem wykorzystania namiotów reklamowych staje się stworzenie z ich pomocą przestrzeni rekreacyjnej dla potencjalnych klientów firmy. Wówczas w namiocie można prowadzić różnego rodzaju warsztaty czy wykłady, które przyciągną uwagę osób biorących udział w danym evencie. Warto zauważyć, że tego typu wydarzenia mają pozytywny wpływ na wizerunek firmy, ponieważ pokazują, że dba ona o swoich klientów i inwestuje w eventy rozwijające różnego rodzaju umiejętności czy poszerzające wiedzę. W celach rekreacyjnych warto rozważyć inwestycję we wspomniany wcześniej namiot stałociśnieniowy lub wentylatorowy. Tego typu konstrukcje pozwalają na wygodne pomieszczenie wielu osób i cechują się stabilną konstrukcją nawet przy większych wymiarach. Godne uwagi namioty ekspresowe, stałociśnieniowe i wentylatorowe oferuje między innymi firma Inventini, która dba nie tylko o wysoką jakość ich wykonania, ale także o ciekawe, przyciągające wzrok nadruki. 

Dodatkowe wyposażenie namiotu, o którym warto pamiętać podczas wydarzeń plenerowych

Oprócz zwrócenia uwagi na takie kwestie jak przeznaczenie namiotu, jego wielkość oraz wysoka wytrzymałość, warto także zadbać o dodatkowe wyposażenie, które często okazuje się niezbędne podczas eventów w plenerze. Często wybieranym dodatkiem stają się między innymi specjalne stanowiska do prezentacji produktów lub usług, które zapewniają ich lepszą widoczność. Co więcej, jeśli dane wydarzenie będzie również miało miejsce w godzinach wieczornych, niezbędnym wyposażeniem okazuje się oświetlenie, które będzie działało bez prądu. Dzięki temu zyskamy pewność, że namiot reklamowy stanie się dobrze widoczny nawet w przypadku wystąpienia trudnych warunków czy różnych komplikacji. Ponadto, jeśli w namiocie będą odbywały się warsztaty lub wykłady, należy zadbać o wygodne miejsce do siedzenia dla wszystkich osób. W tym celu można z powodzeniem wykorzystać pufy z nadrukiem reklamowym, które dodatkowo wpłyną na lepszą rozpoznawalność firmy.

Fot. inventini.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*