Na rynku pojawiła się nowa platforma dla influencerów – fansi. Innowacyjny start-up to odpowiedź na trend obecnych twórców internetowych.
To platforma e-commerce, która umożliwia influencerom monetyzację swojej przebojowości. To wszystko możliwe będzie poprzez dzielenie się swoimi autorskimi projektami, usługami, a także swoją wiedzą. Dzięki temu odbiorcy uzyskują dostęp do produktów autorskich swoich idoli.
Na platformie fansi influencerzy mają możliwość sprzedawać swoje usługi w takich kategoriach jak: fansi Video lub fansi Class. Kategorią premium jest fansi Experience.
Całość działań w ramach platformy fansi wspierana będzie kampanią reklamową w mediach społecznościowych, również na kanałach influencerów.
fansi w swoim portfolio posiada już autorskie produkty np. Michała Koterskiego, Małgorzaty i Pawła Borysewicza.
Pomysłodawcą, a jednocześnie twórcą platformy jest agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies.
źródło zdjęcia głównego: pexels.com