Redakcja

O portalu

Michael Hyatt stwierdził kiedyś, że „w marketingu tak naprawdę chodzi o dzielenie się pasją”. Na Medialis.pl chcemy się podzielić naszą pasją do reklamy, poszukiwania inspiracji i przełamywania utartych schematów.

W serwisie znajdziesz nie tylko najświeższe newsy, ale też przegląd aktualnych trendów i kreatywne kampanie, które właśnie podbijają media. Śledzimy je na bieżąco właśnie po to, aby dostarczyć ci jeszcze ciepłe informacje na talerzu. Mamy nadzieję, że będzie ci smakowało i wyniesiesz z tej uczty wiele nowych pomysłów oraz zastrzyk nowej energii.

Chcesz dołączyć do zespołu redakcyjnego? Prześlij nam swoje CV.

Redaktor naczelny

Dorota Wanat

Absolwentka filologii serbsko-chorwackiej, jednak zawodowo od lat mocno związana ze światem mediów i reklamy. Lubi wiedzieć, co w trawie piszczy i być na bieżąco z branżowymi newsami. W wolnych chwilach pakuje walizki na kolejne podróże.

d.wanat@bluewhalepress.pl

Zobacz wpisy autora

Zespół

Alina Jałowiecka

Alina Jałowiecka

W dziedzinie marketingu i reklamy przecierała szlaki podczas studiów psychologicznych. Świat mediów zaciekawił ją jednak na tyle, że postanowiła pozostać w nim na dłużej, śledząc na bieżąco najnowsze trendy. Prywatnie fanatyczka adrenaliny, dobrego jedzenia i wypraw na pustkowia.

Zobacz wpisy autora

Brygida König

Humanistka śledząca nowe trendy w reklamie i mediach. Wolne chwile poświęca na czytanie książek pomocnych w rozwoju osobistym.

Zobacz wpisy autora

Justyna Zajdel

Copywritingiem zajmuje się od 10 lat. Jest magistrem socjologii
Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania obejmują między innymi media masowe oraz marketing internetowy.

Zobacz wpisy autora

Karolina Dobrowolska

Karolina Dobrowolska

Studentka reżyserii dźwięku. Kocha muzykę oraz literaturę. Pasjonatka mediów tradycyjnych, zwłaszcza radia. Krytycznie analizuje świat reklamy.

Zobacz wpisy autora

Karolina Jakubiec

Karolina Jakubiec

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Interesuje się również reklamą natywną oraz e-dziennikarstwem.

Zobacz wpisy autora

Klaudia Kostyra

Klaudia Kostyra

Nim ścieżki kariery zaprowadziły ją w stronę copywritingu i tłumaczeń, kilka lat zajmowała się tworzeniem treści i grafik na firmowe konta w social mediach, storytellingiem, a okazyjnie także namingiem i sloganami reklamowymi. Od dziecka uwielbia oglądać reklamy, a jako językoznawca z wykształcenia z zainteresowaniem śledzi ich wpływ na kształtowanie języka potocznego.

Zobacz wpisy autora