Marka Recigar (Adamed) wznawia kampanię reklamową, zachęcającą do rzucenia palenia w nowym roku. W końcu każda okazja do poprawy stanu zdrowia jest dobra.
Reklama ma formę świadectwa wygranej walki z nałogiem. W pierwszej wersji możemy zobaczyć matkę, którą do rzucenia palenia zmotywowały kwestie rodzinne, w drugiej – mechanika samochodowego. W obu przypadkach wniosek jest jeden: produkt jest w stanie pomóc w trwałym zaprzestaniu palenia w ciągu 25 dni, bazując na działaniu cytozyny, która pomaga w zahamowaniu odruchu sięgania po papierosa.
Dodatkowo, marka udostępnia na swojej stronie kącik edukacyjny, który pomaga w zrozumieniu mechanizmu uzależnienia.
Za realizację i strategię odpowiada Agencja Value Media. Co ciekawe, marka stworzyła również aplikację, która pomaga w rzuceniu palenia. Spoty są emitowane w TV i VOD (ipla, TVN player, TVP).
Zdjęcie główne artykułu: fot. Sajjad Zabihi, źródło: unsplash.com