Wielu producentów samochodów zdecydowało się zaktualizować swoje logo, aby wyróżnić się w nowej cyfrowej i zelektryfikowanej erze samochodów, jednym z takich przykładów jest Opel.
– Nowa era potrzebuje nowoczesnych marek, a nowoczesne marki potrzebują przejrzystego projektu. Dzięki nowym elementom marki wyrażamy nasze dążenie do bycia wyróżniającymi się, postępowymi, i otwartymi na przyszłość. – wyjaśnił globalny szef marketingu Opel/Vauxhall, Patrick Fourniol.
Opel przearanżował logo, zmieniając tło na jasny żółty kolor, który został nazwany Neon Opel Yellow, i nową czcionkę – Opel Next.
Koło jest węższe niż wcześniej, a krój jest bardziej nowoczesny i wyraźny.
Nowy kolor ma symbolizować energię elektryczną, ponieważ jest przyszłością przemysłu. Faktycznie, trudno byłoby wymyślić lepszy kolor do tego celu. Wraz z uderzającym kontrastem na tle czarnego logo, Opel Yellow z pewnością elektryzuje.
Zdjęcie główne: Nikola Treći/unsplash.com