W lutym tego roku Kuba Wojewódzki i były szef PR Polsatu połączyli swoje siły… tworząc nową agencję influencerów. Duet ten za cel obrał reprezentowanie znanych osób w social mediach.
Nowa agencja influencerów miała reprezentować interesy wybranych gwiazd w kontakcie z klientami, głównie w kontekście reklam na gwiazdorskich profilach w social mediach. W tym zakresie nowa agencja postawiła na kompleksową obsługę.
Tylko do tej pory duet Wojewódzki-Stachurski zaprosił do współpracy gwiazdy takie, jak m.in.: Magda Gessler, Anna Mucha, Antek Królikowski oraz Michał i Aleksandra Żebrowscy. Jak podkreślili właściciele agencji, chcieli oni pracować z osobami, które „znają i szanują ludzi, którzy zgodzili się łamać stereotypy”. Nowa agencja reprezentuje także interesy samego Kuby Wojewódzkiego, który na Instagramie przekroczył już 1,3 mln obserwujących.