Logo firmy – gdzie je umieszczać, by klient je zapamiętał?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe to świetny sposób na to, żeby wzbudzać pozytywne skojarzenia z marką. Zobacz, gdzie najlepiej umieszczać logo firmy, żeby klienci na pewno je zapamiętali.

Oryginalne gadżety

Krzesła reżyserskie

To wyjątkowe narzędzie promocji, które sprawdzi się najlepiej w salach kinowych albo w kinach plenerowych, wszelkiego rodzaju strefach relaksów, a także na stoiskach promocyjnych i w biurach. Logo umieszczone na oparciu takiego krzesła kojarzyć się będzie klientom pozytywnie, tworząc identyfikację wizualną firmy. Na stronie https://inventini.com/siedziska-reklamowe/krzesla-reklamowe/ znajdziesz krzesła reżyserskie dobrej jakości, które z pewnością ułatwią Ci zwrócenie uwagi klientów.

Parasole reklamowe

Ogrodowe i plażowe reklamowe są świetnym rozwiązaniem w strefach przebywania klientów oraz w ogródkach letnik. Nie dość, że są funkcjonalne, bo chronią klientów i pracowników przed złą pogodą lub słońcem, to są świetnym nośnikiem reklamy. Wystarczy spojrzeć na to, jak popularne są takie parasole. Duża powierzchnia pozwala na dostrzeżenie parasoli z daleka, więc klienci na pewno zwrócą na nie uwagę.

Praktyczne gadżety

Artykuły papiernicze i biurowe
(fot. Kseniya Ovchinnikova / Moment / Getty Images)

Długopisy

Najbardziej popularne, ale i bardzo efektowne. Dzięki swojej funkcjonalności i codziennemu użyciu masz pewność, że klienci będą kojarzyć firmę, której logo widzieli na długopisie. To bardzo subtelna forma marketingu, ale dzięki temu masz szansę wzbudzić pozytywne wrażenie i sprawić, że logo zostanie zapamiętane.

Kubki

Podobnie jak w przypadku długopisów, kubki to przedmioty codziennego użytku. Pijąc ulubioną kawę w kubku z logo Twojej firmy, klient będzie miał z nią tylko pozytywne skojarzenia. Dobrym rozwiązaniem są też coraz bardziej popularne kubki termiczne.

Notesy i notatniki

Kto z nas nie potrzebuje czasem na szybko czegoś zanotować? Czy to w domu, czy w pracy, notes może okazać się niezbędny. Dlatego warto użyć go jako gadżetu reklamowego.

Breloki

To jeden z tańszych gadżetów reklamowych, ale jeden z najbardziej zapadających w pamięci klientów. Duży wybór breloków pozwala nie tylko na umieszczenie na nich logo firmy, ale też na wybór konkretnego kształtu, który będzie się kojarzył z daną marką czy produktem.

Gadżety eventowe

Podstawowym elementem reklamy na eventach jest odzież. Pracownicy powinni wyróżniać się wśród uczestników imprezy, dlatego warto zaopatrzyć ich w koszulki i, na przykład, czapki z logo firmy. Koszulki z nadrukiem mogą być też dobrym pomysłem na nagrodę w różnego rodzaju konkursach czy loteriach. Jeśli chodzi o umieszczanie logo na koszulkach, najczęściej wybieranym miejscem jest lewa strona na wysokości piersi. Żeby wzmocnić widoczność marki, małe logo warto umieścić też na prawym rękawie. Zapewnia to widoczność z każdej strony.

Mężczyzna z papierowym kubkiem i torbą materiałową wypełnioną warzywami
(fot. Oscar Wong Moment / Getty Images)

Eko gadżety

Takie gadżety to nie tylko promocja firmy, ale też troska o środowisko naturalne. Coraz więcej osób ocenia firmy przez to, czy propagują ekologiczne rozwiązania. Dlatego ekologiczne gadżety reklamowe mogą pomóc wzbudzić zaufanie i przychylność klientów. Warto więc umieszczać logo na ekologicznych artykułach biurowych albo na gadżetach do domu, na przykład pudełkach na lunch czy torbach bawełnianych. Osoby, które cenią postawę proekologiczną, z pewnością zapamiętają, że dana firma taką postawę propaguje.

Najsłabszą stroną gadżetów reklamowych jest to, że wiele osób nie chce z nich korzystać, bo za mocno eksponują autora promocji. Planując produkcję gadżetów reklamowych zwróć uwagę na to, żeby nie przesadzić z ilością nadruków z logo firmy.

Zdjęcie główne artykułu: fot. Klaus Vedfelt / DigitalVision / Getty Images

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*