Artykuł sponsorowany
Nadruki reklamowe umieszczane w różnych miejscach i na różnych gadżetach świetnie wspomagają kampanie marketingowe. Jednak na czym konkretnie umieszczać nadruki, aby spełniły swoje zadanie? Podpowiadamy, które rozwiązania sprawdzą się najlepiej.
Nadruki reklamowe są genialnym narzędziem do zwiększania świadomości marki wśród jej odbiorców. Jak jednak nadruki te powinny wyglądać, aby rzeczywiście wspomagały działania marketingowe i wizerunkowe Twojej firmy? Jednym ze skuteczniejszych sposobów jest nadruk reklamowy w postaci logo marki. Możesz także zdecydować się na umieszczenie claimu lub sloganu, jeśli przedmiot, na którym chcesz umieścić nadruk, jest wystarczająco duży.
Pamiętaj też, że w przypadku nadruków umieszczanych na różnego rodzaju gadżetach bardzo ważne są takie elementy jak kolory, font, wielkość liter itp. Są to elementy, na które odbiorcy często podświadomie zwracają uwagę i mają one naprawdę spory wpływ na ich decyzje konsumenckie.
Jednym z popularniejszych rozwiązań, jeśli chodzi o nadruki reklamowe, jest umieszczanie ich na różnego rodzaju gadżetach. Następnie takie gadżety możesz zabrać ze sobą na różnego rodzaju targi branżowe, czy też po prostu dawać klientom podczas zakupu Twoich produktów lub usług. Dzięki temu znacząco zwiększy się świadomość marki. Tego typu nadruk możesz umieścić na przykład na breloczkach, kubkach, długopisach, notesach, czy płóciennych torbach. Możesz także umieścić je na gadżetach i przyborach biurowych, których używają na co dzień Twoi pracownicy.
Genialnym pomysłem na umieszczenie nadruku reklamowego są ubrania. Jest to swego rodzaju chodząca reklama, dlatego też świetnie zwiększy rozpoznawalność Twojej firmy. Możesz więc zainwestować w firmowe koszulki lub bluzy z nadrukiem. Dobrym pomysłem będą także nieco mniejsze elementy garderoby, na przykład bandamka na włosy z firmowym nadrukiem reklamowym.
Pamiętaj jednak, że w przypadku nanoszenia nadruków na ubrania, niezwykle ważna jest metoda. Jedną z popularniejszych, a jednocześnie najdokładniejszych jest sublimacja. Popularnością cieszą się również metody takie jak folia flex, flex-flock, czy sitodruk. To, która metoda sprawdzi się w przypadku Twojej firmy najlepiej, zależy od tego, jak wygląda projekt na druku – jakie ma kolory, jakiej jest wielkości, czy występuje w nim gradient lub drobne szczegóły itp.
Zdj. główne: Ady TeenagerInRO/unsplash.com