Piotr Cyrwus, znany w sieci bardziej jako słynny „Rysiek z Klanu”, stał się gwiazdą nowej reklamy ketchupów Kotlin. Czy na naszych oczach właśnie rodzi się nowy hit Internetu?
Postać Ryśka z Klanu to zdecydowanie postać kultowa, która przeniknęła ze świata telewizji także do środowiska internetowego, pełnego memów i przeróbek wideo. Najbardziej znanym tekstem postaci jest słynne „umyjcie rączki”, które w dobie pandemii koronawirusa okazuje się mieć w sobie głębsze, a wręcz edukacyjne przesłanie. Potencjał sytuacji postanowił wykorzystać Kotlin.
W spocie Piotr Cyrwus, wystylizowany na didżeja z lat 90., nie tylko zachęca do higieny dłoni, ale także wymienia obfitą listę produktów oraz dań, które warto urozmaicić ketchupem.
Na szyi aktora widnieje gruby złoty łańcuch, a całości świetnie dopełnia kurtka z gatunku tych szeleszczących, które często zaobserwować można było na miejskich blokowiskach.
Marce Kotlin gratulujemy refleksu i umiejętności kreatywnego wykorzystania Real Time Marketingu, a panu Piotrowi dystansu do siebie i wykreowanej przez niego postaci.
My nie możemy przestać śpiewać pod nosem „burgeeeer, hot-doooog, frytkiiiii…”.