Jak dotrzeć do klienta z nową ofertą?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Sam pomysł, nawet ten genialny, oraz pasja nie wystarczą, jeśli chcesz skutecznie prowadzić firmę. W końcu własna działalność ma na celu przyniesienie konkretnych zysków, a żeby tak się stało, konieczne jest skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie im Twojej oferty. Podpowiadamy, jak możesz to zrobić, aby osiągnąć sukces.

Wpadłeś na świetny pomysł, zaczynasz go realizować i… co dalej? Nikt nie dowie się o nowej ofercie Twojej firmy, jeśli skutecznie nie dotrzesz do potencjalnych klientów. Podpowiadamy, co możesz zrobić oraz jakich narzędzi użyć, aby osiągać zyski.

Social media – jak oszukać algorytmy tworząc ciekawy content

Niezaprzeczalnie najlepszą metodą na przedstawienie swojej oferty nowym klientom są media społecznościowe. Pamiętaj jednak, że każdego z nich używają inni odbiorcy – konieczne jest więc określenie grupy docelowej Twojej usługi lub produktu oraz wybranie takiego medium, które najlepiej do nich przemawia. Ponadto social media dają ogromne możliwości i dowolność, jeśli chodzi o content – wykorzystaj to! Jeśli chcesz, aby algorytmy działały na Twoją korzyść oraz wyświetlały Twój profil częściej, postaraj się publikować ciekawe i angażujące treści. Twórz je w taki sposób, aby zainteresowały, a może nawet zaintrygowały, Twoją grupę docelową, ponieważ treści tworzone i pisane do wszystkich, są tak naprawdę do nikogo. Unikaj także monotonii – czasami wrzuć zdjęcie, czasami filmik, a czasami po prostu napisz posta. Dzięki temu treści na Twoim profilu będą bardziej różnorodne, a co za tym idzie, częściej pojawią się na stronie głównej danego portalu. Takie działania zwiększą Twoje szanse na zaprezentowanie oferty dużej ilości potencjalnych klientów.

W efektywnym prowadzeniu kont na portalach społecznościowych pomogą Ci także narzędzia monitorujące. Dzięki nim sprawdzisz, jak często dana fraza była wyszukiwana oraz będziesz wiedzieć, jakie dokładnie zasięgi posiadają konkretne posty. Pomaga to zorientować się, kto szuka Twojego produktu lub usługi. 

Influencer marketing

Social media możesz wykorzystać także w nieco inny sposób, a konkretnie korzystając z rosnącej popularności profesji influencera. Nawiązując współpracę z twórcami działającymi w obrębie Twojej branży, wielokrotnie zwiększasz możliwości dotarcia do swojej grupy docelowej. Wybierz osoby cenione oraz posiadające zaangażowanych obserwujących, dzięki czemu więcej osób zainteresuje się Twoim produktem bądź usługą. Influencerzy są w końcu liderami opinii – jeśli przedstawią Twoją ofertę w korzystny sposób, ich followersi chętniej w nią zainwestują.

Kontakt z tradycyjnymi mediami

Mimo że mogłoby się wydawać, że świat medialny został zdominowany przez social media, to bardziej tradycyjne środki przekazu, takie jak prasa oraz telewizja, wciąż są mocno opiniotwórcze w kontekście konsumenckim. Warto więc zadbać o dobry kontakt z mediami, na przykład poprzez rozsyłanie do dziennikarzy (branżowych, lokalnych oraz ogólnych)  press releasów oraz przesyłanie im paczek PR-owych. Jeśli dziennikarz opublikuje taką notkę prasową z informacją o nowej ofercie Twojej firmy, dotrze ona do szerszego grona odbiorców.

Kampania SMS

Skutecznym rozwiązaniem mogą okazać się także kampanie SMS, które możesz zlecić easycall.pl. Jest to bardzo skuteczna metoda, pozwalająca na dotarcie do ogromnej ilości odbiorców. Dzięki niej zwiększysz rozpoznawalność swojej firmy oraz jej oferty, a ponadto pomoże Ci ona w nawiązaniu długotrwałej relacji z konsumentami oraz w zwiększeniu lojalności konsumenckiej.

Zdj. główne: yao hu/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*