Twitter zaproponował swoim użytkownikom prostą zabawę: z pomocą jednego wyrazu mieli opisać miniony rok. A trzeba przyznać – jest co opisywać.
Tylko do teraz tweet uzyskał ponad 270 tys. polubień, a ponad 23 tys. osób podało go dalej.
Na wyzwanie postanowiły odpowiedzieć takżne znane marki, które podsumowały 2020, często jednocześnie sprytnie nawiązując do swoich produktów czy usług.
Przygotowaliśmy krótką listę najlepszych odpowiedzi, które najbardziej wpadły nam w oko.
Szanujemy za nawiązanie do popularnego błędu, którego kod zna chyba każdy.
Kto nigdy nie nadepnął na klocek, niech pierwszy rzuci kamieniem.
My chwilami też mieliśmy ochotę anulować subskrypcję tego roku.
Cofnijmy wszystko i zacznijmy od początku!
Biorąc pod uwagę, że w tym roku dłużej widzieliśmy naszych kolegów z pracy przez oko laptopowej kamerki, niż na żywo, trudno się dziwić, że łącza bywały czasem przeciążone.
Bo czasem najlepsze jest wymowne milczenie.
Aż szkoda, że asystent pisania poprawia jedynie ortografię i gramatykę, a nie wydarzenia na świecie.
Radio internetowe Pandora postanowiło pominąć ten rok i przejść od razu do 2021. Tylko czy tam czeka na nas coś lepszego?
Marka produkująca odzież sportową po prostu nie mogła określić tego lepiej.
Mocne 0/5, również nie polecamy.
A Wy, jak opisalibyście jednym słowem miniony rok?