Klienci sklepów Bricomarche mają możliwość odbioru zamówionych produktów już nie tylko w sklepach czy za pośrednictwem kuriera, ale również z przeznaczonych do tego specjalnie boxów – bricomatów.
Jak to działa? Boxy znajdują się w specjalnie oznaczonych strefach przed sklepami Bricomarche. Klienci mają możliwość odbioru zamówionych produktów przez 24/7, również poza godzinami otwarcia sklepu. Do bricomatów można zamówić również towary wielkogabarytowe, takie jak drzwi czy np. płyty OSB.
Odbiór w bricomatach jest bardzo prosty, wystarczy, że klient poda numer telefonu, który podał podczas dokonywania zakupów, oraz kod dostępu, który otrzymał na telefon komórkowy. Zakupy z bricomatów można odebrać aż w 50 miastach w całej Polsce, a sieć wciąż powiększa ich dostępność o kolejne lokalizacje. Raport zrealizowany na zlecenie Bricomarche pokazał, że Polacy chętnie przeprowadzają remonty, a czas lockdownu nie zmienił ich planów.
Zdj. główne: WrS.tm.pl/Wikimedia.org